Ajajaj

Ajajaj ja nu undrar ni säkert, vad har lilla joppe ställt till med denna gången då??hmmm???
Jo de va såhär, ja å Sanna å Carro har bestämt oss för att ta våran träning till en högre nivå å verkligen ge gärnet för att komma i form..YES de e sant!! Vi har faktiskt varit väldigt duktiga, äter bra går eller springer varje dag + styrketräning å Carro har slutat röka ( så stolt över henne)... Så igår kväll när ja å Sannis skulle ut i elljusspåret å springa; rundan som är 2,6km å vi skulle ta 2 varv...efter ett varv va jaganska trött å sliten men va fan ja hade lite krafter kvar så ja sparng vidare medans Sanna hade sån träningsverk å tacka ne å gick hemj!! Åh så trött ja var orkade knappt lyfta fötterna men ja kämpade å när de va ca 10 m kvar till MÅL å ja ger all min sista energi till slutspurten, då händer de som inte får hända...ramlar över en rot  Å STÖRTAR som en flodhäst rätt net i backen, ställer mej försiktigt upp å e såå chockad av fallet , känner efter å tror att ja brytit alla ben i kroppen, men allt va helt utom mitt knä där blodet spruta å armbågen+ min handflata som har stora sår!!! AJAJAJ trodde ja skulle dö...haltar mej hem å Sanna plåstrar om mej å knät som nu redan har svullnat till 3 ggr så stor storlek...Fy fan...Mina nya träningsbyxor som nu har STORA hål i sej är ju bara att släng!! varning till er alla som tränar där ute, Spring inte när du e trött de e då olyckorna händer!!! ajajajaja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0