Hej å Ho, här händer de grejer!!!

Ok!!! Skolstarten har börjat slut på rast och ro, sena nätter å sova länge...
Allt börja i tisdags, va sååå nervös att ja höll på att spy, kände mej som 10år igen...Tog tid att hitta rätt rum så tur att ja va där 1 timme för de börja..Vi va iaf ca 26st i klassen, med både 40+ å 19åringar, hade massa pinsamma "lära känna lekar" å ja led igenom min första dag!! Men nu flyter de på lite mer har hittat mitt "gäng " som ja hänger runt med... (Åsa, matilda.Adam,theres, stina, vercoica och Erik) så nu känns de mycket bättre när man hittat några likasinnade...
Imorgon ska de festas för fulla muggar jag, Adam, Erik å carro ska göra Karlstads gator osäkra så på med hjälmen!!!

Plongling...

Kommentarer
Postat av: Joanna


Hey söt!
Härligt att "pirret" är över nu och att du har lärt känna massa nytt roligt folk.. Det är aldrig fel.. :D
Miss ya.
Pusss!

2007-08-31 @ 22:35:40
Postat av: Karoliiiinaa

HeLLo SweetiePie! Ringde dig ikväll lr igårkväll, men ingen Johanna Wedin som svara :( Förstår att d är mkt partaj för din del :) Kul att du träffat lite mer folk nu då :) Saknar dig min sockertopp! Sitter på mitt jobb o d är mitt i natten.. önskar jag fick sooova.. som du säkert gör nu:) Hoppas du sover gott min sötnos! Puss Puss Puss Älskar dig meeest

2007-09-01 @ 04:10:08
URL: http://attvarakarolina.blogg.se
Postat av: JoannaPanna


Shooo gums.
Nope, det är inte så många svenskar just där vi är på produksjon, men på själv stället finns det väl en del svenskar.. Där vi jobbar så är cheferna från Marocko och Sri Lanka.. Personalen är mestadels från Fillipinerna, Thailand och Vietnam..
Vi får 113 norska i timmen och när vi jobbar kvällar är det OB + att när vi jobbar mån-sön så blir det 50% OB på lördagen och 100% OB så söndagen, så det är nice.. Löning är på fredag.. Yes! Hur mycket fick du i timmen när du jobbade?
Hoppas du hittade nåt smaskigt att dricka på Systemet.. Ha en kanonkväll nu! ;)
Parta lite för mej med.. hehe..
Love ya too.
PÖSS PÖSS PÖSS /J

2007-09-01 @ 16:44:15
Postat av: Jenny W

Skönt att se att du kommit dig till rätta! Lycka till med osäkrandet av gatorna ikväll gumman! Kram/Jenny W

2007-09-01 @ 18:50:50
URL: http://jennyolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0