mummmaa

mummmaaEftersom min kära vän Sanna fyllde 21År, å som alla födelsedagar så är de ett Perfekt tillfälle att fira å dricka vin! Så jag Carro linda å sanna vi bestämde oss för att ta en kväll på byn!! Beställde bord å käka mycket GOD mat (ja tog biff med potatis å brunsås) å beställde som ni ser på bilden den sjukt goda drinken jordgubbs "Blabla" (vet inte hur de stavas) Iaf på de här utestället satt vi i flera timmar å bara njöt! Tog en sängfösare några timmar senare å sov som ett litet barn!! zzzzzz...

Kommentarer
Postat av: Karrrrrooooo

Hej SuperDuper Sötiiiiis! Gud så rooooligt att se hur du bor o vad du gjort (förutom ditt jätteonda knä). Jag vill så gärna komma o hälsa på dig i din fina lgh.. ska försöka titta i min kalender o planera in något med dig:) Verkligen fina bilder o fiiiifiiiin lgh, ser väldigt hemtrevligt ut:) Nu måste jag jobba, ha tittat på din blogg länge nu :P hehe! Sakknar dig HoneyBunny!Pussisissisisis

2007-08-27 @ 13:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0