Dagar man vaknar Å inser att man hade gjort Världen en tjänst att stanna i sängen!

Vi bara SPY lite galla över livet idag!

1: "jag Hatar att min granne möblerar om sin lägenhet kl 04.00!" (vad går du på????? Knark????)

2: "jag Hatar när alarmet ringer å när jag trycker på snooze som är 10min, fast det  känns bara som 30sekunder! " 

3: "jag Hatar när ja precis har fixat kaffe å inser att mjölken ä slut!"

4: "jag Hatar när mitt internet hoppar ur å gör så att ja får skriva om mina inlägg!"

5: "jag Hatar när de ä kallt ute å de inte ens finns snö!"

Detta har även hänt denna morgon: mitt puder gick sönder, kokade sönder mina ägg, slog huvudet i fläkten!!!
Ja en olycka kommer sällan ensam, undra va dagen bjuder på??

"May the force be whit you"


Kommentarer
Postat av: Inger Djurberg

Vilken häärlig start på en ny dag!!! Det kan väl inte bli värre!?

Kram Gumman!

Mor

2007-11-05 @ 14:44:03
Postat av: Syrran

Det kan bara bli bättre!!!!!!!

Kram från oss alla

2007-11-05 @ 16:53:28
Postat av: pappa

hej gumman! hur är det. är just nu hos åsa & hannes.Du har väl inte glömt bort att kajsa & jag kommer om några helger. då blir det inte en droppe sprit bara vatten.........

2007-11-07 @ 19:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0