Lite från helgens bravader....................

party party igår (Sanna, sandra, janne, erik, younes, hampus, jesper, marckus, alex å jag) men vi hade en liten udda förfest med Pepparkakor å glögg ( HUR mumsigt som helst)
Spela bort pengar på Balck jack (fuck) ja tror verkligen att de finns en liten speldjävul i mej :P
Sen tro de eller ej men KARL PETTER från Bonde söker fru va ute å härja, han va väldigt söt but Drunk...Hehe
Tappa bort ALLA som vanligt, men kan man förvänta sej nått annat när Nattklubben är näst störst i sverige å är på 7200 kvadratmeter?!!... :P






Kommentarer
Postat av: JoannaSaknarJoppish!!!!!!!

Hej gumman!

Åh, vad jag saknar min Joppe!
Nu är jag "back-in-town" men det är
juh tomt här utan dej juh..
Vilket datum kommer du hem?
Pusssssss!

2007-11-25 @ 23:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0