Nörden å Elvis

Nörden å Elvis

Nu e Halloween äntligen över, tack å lov! Men ja måste säga att klä ut sej e ju faktiskt riktigt skoj!! Vi bestog av en pirat (sandra), elvis (adam), djävul (sanna) scream gubbe (erik) å jag nörd ( tänkte köra skidåkare först, men ja får va de nästa år) :P Förpartajet började med sing star-såå jävla skoj, vi möttes oxå i våran korridor av rosa björnar gula kyckligar, häxor, fnask å ännu mer scream maskar!!! Väl ute på rumpan bar va de drag kan ja lova, efter 30min fanns de knappt några syremolekyler kvar :P När klockan va 01.23 ska ja å Sanna tack å hej å drog oss tillbaka...Åt lite fyllemat å mådde gott...Sen kom jesper, hampus, erik in å sa hej oxå...Adam kom sedan in å va HÖG RÖD i ansiktet!

A - Vem FAN har pajat mitt duschstång????

(Ingen sa nått, knäpp tyst)

A - VEM FAN HAR PAJAT MITT DUSCHSTÅNG????

Jesp, Hamp, Erik, San,Jag - De va inte vi iallafall....

Jag- Men Adam lilla du de är ju bara en duschstång! De kunde va värre!!!

(Adam spärra ögonen i mej)
A - HÅLL KÄFTEN!!!!!

Jag - De va säkert Jonny???

A- HÅLL KÄFTEN!!!!!!

(Adam gick å smällde igen dörren)

De ja ville visa me det här är att ja har nu sätt Adam RIKTIGT ARG för första gången, han må va liten, men ja vart ännu mindre å nästan lite rädd, Adam e inte att leka med!!

P.S Och ett personligt meddelande till 2st speciella (jag vet vilka ni ÄR) som tog min kamera igår och raderade sina bilder på sej själva!!! Gör inte om det, och ja kan lova er att ja kommer hämnas!!!! D.S


Kommentarer
Postat av: karro

snyggaste nörden jag någonsin sett ;) I Love U!

2007-11-04 @ 19:08:41
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0