Åh knocka mej HÅRT så ja kan somna!!!

Åh nocka mej HÅRT så ja kan somna!!!
Klockan e 01.22 å ja e pigg som en lärka...TRÖLIGT (norrlands ord för jobbigt)...(sitter å ser på 2 and a half men, som e ganska kul som tur va)...men anledningen till att ja inte kan sova får jag faktiskt skylla mej själv för, efter ja varit på stan idag så tog jag en "eftermiddags lur" på 4h...INTE BRA!!! tur att ja e ledig från skolan imorn, så ja får en lång sovmorgon....Så RING mej INTE eller kom INTE på besök fören runt kl 14....Tack på förhand...

Kolla iaf på 3avsnitt på Greys A igår...ME LOVE GREYS ANATOMY!!!!....Skönt ibalnd att drömma sej bort i andras lycka å olycka... 

Tänk va skönt ni som sover har de nu, ligger där å gnisslar tänder å dreglar på kudden, drömmer kanske en skön dröm eller bara är inne i den djupa sömnen... Jaha...hmmmm va ska ja hitta på för att bli trött??? nån som har nått bra förslag, så kom gärna me det till moi!!!
Funderar på att börja läsa den tråkigaste boken som ja har liggandes hemma, då måste ja ju bli trött?? eller va säger ni??

Hade Gött i snutt....



Kommentarer
Postat av: Joanna

Hey söt!

Ibland har jag samma problem, att jag inte kan sova, så tro mig, jag vet hur det känns.

Du verkar leva ett billigt liv när det gäller maten iaf... hehe.. :P

Saknar dig en massa!!

Pussssss! /J

2007-10-19 @ 20:34:28
Postat av: Jenny W

urch, det är så jobbigt att inte kunna sova. Jag har ju haft en massa sömnproblem under många år. Har dock inte lyckats övervinna dem själv så jag har inget bra tips. Men man hinner lyssna in sig på en massa bra musik iallafall =) Hoppas det bara var ett tillfälligt litet sömnproblem för dig! Vad händer i helgen? Kram!/Jenny

2007-10-20 @ 19:00:46
URL: http://jennyolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0