All Night long, all night, all night...

jagHejjjj alla höst glada!!!Ok nu känns som att alla som läser min blogg lär ju tro att mitt liv handlar bara om FEST FEST!!! Men ja gör såå mycket andra saker oxå,haha..men min kamera hänger bara med på fester de är därför ni bara får fest bilder...

Men iaf så va de fest igen hos mig i lördags...Vi skulle ha våran första klassfest!!! Alla från klassen kunde tyvärr inte komma men stämningen va på TOPP ändå...folk kom å mer folk kom ojoj sen va de fullt hus å rajrajraj...Men tiden går ju fort när man har roilgt så förfesten tog slut å alla la fötterna på ryggen å sprang te bussen (som de flesta missa å tog svart taxi isället) haha...Kom in på Nöjes där erotikmässan va, lättklädda människor överallt vill ja lova...Hanna hade bestämt sej för att skaffa en tatuering så ja å hon stog i kö nästan hela kvällen..så ja fick inte dans den kvällen heller :( fan va ja vill dansa!!! jaja...Men kvällen va överlag super å ja e nöjd! ;) vakna upp till ett BOMBNEDSLAG!!! ja måste nog börja anställa en städerska snart!..Hihi..
Tog en sov söndag efter städningen å shit va seg ja va...

Idag måndag vart  de sovmorgon å fika med Hanna kl 15 sen vart de bodypump, för att träna bort helgens fylla..haha..åh nu ska ja kolla på ID på tvn...Måste ladda krafterna för imorrn börjar vi en ny kurs!!

Byebye pösso å kramo...

Kommentarer
Postat av: Jenny W

Åh, vilken fin bild på dig! Kram/Jenny

2007-10-07 @ 12:01:20
URL: http://jennyolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0