B52 = Godaste shoten, RosaP = Bästa Drinken

B52 = Godaste shoten, RosaP = Bästa Drinken
Sandra fyllde ju år igår, så va är inte bättre än att ta en ute kväll å fira lite...Men vi hade kommit överens om att inte dricka så mycket för Sandra skulle med tåget kl 03.00 på natten (hon skulle hem te sundsvall) Men våran packt sprack, shotarna flög å de gjorde våra pengar oxå..(vågar inte kolla kontouttaget nu) ...

Idag ska ja ta tag i livet å göra lite nytta, alltså PLUGGA sten hårt!!! Men känner mej lite ensam här i K-stad nu för min käraste Sanna har åkt hem te Sveg ihelgen :( Saknar dej vännen, say hello to Sveg from me!!! 

Kommentarer
Postat av: Mats

Det här är egentligen till min kära Gudmor, eftersom du sa hon också läser den här bloggen. Hej Inger hur mår du? Har ni det bra där uppe i Äggen? Hoppas vi ses snart. Kram Mats

2007-10-26 @ 15:38:07
Postat av: Joanna

Fan va avis jag blir när jag ser de här drinkarna..
Båda mina favoriter.. :P

Kram och Puss.

2007-10-29 @ 09:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0