Ja säger som Katrin Schulman, Fuck You Right Back!!!

Sats Igår va en JOBBIG dag...De börja med att vi skulle ha Bibblan info på skolan kl08.30, kom på skolan å de va bara 6 pers där..hmmmm vi vänta å vänta på den medingslösa infon, MEN IKKE!!! ne då va alla på kurs å infon va inställd!!! ÅHHHH fel å säga de då!!!( ja hade ju faktiskt kunnat ha sovit nu!!! ahhh va arg ja va...Karlstad universitet VISA LITE FRAMFÖRHÅLLNING TACK!!!!... men ja å Hannis åkte in på stan å kolla lite sen köpte vi MASSA natur godis å annat gött, åkte hem te henne såg lite film, ringde dit Adam å vi dryga oss hela dan...ja låna Hannas säng å sov 1 timme oxå, haha vilken social vän ja e!! 
Sen tog vi tränings skorna och drog te Sats vi ska PUMPA!!! _svettigt värre...Sen efter pumpen tänkte vi ne fan vi kör 2 pass idag så vi vila lite å sen tog vi combat oxå...Oh My God, trodde kroppen skulle lämna mej...( har ond träningsvärk idag)..tog bussen hem å möttes av djungelmänniskor å Superman (de va tydligen maskeradfest i vårat hus igår) haha...Men inatt sov jag som en bebis...

Nu väntar skolan, ADIOS!!!!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hej lovely! jag förstår att ni ville köra combat med, det är ju askul! jag tror inte att det blir någon halloweenfest. ska kanske till ösd, har ju inte vart där sen i juni. sen kanske jga ska säsonga i åre i vinter. ska bo med katarina, hon fyller år idag =P du har
inte hört det från mig... ha det bäst joppie, saknar dig superdupermycket! pussar och kramar

2007-10-04 @ 11:17:10
URL: http://jaasis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0