Måste Plugga!!! Ta fram pistolen å ge mej ett nackskott...

Nu i veckan så fick vi tillbaka några av våra inlämningsarbeten klara 1(yessss), men den om idrottshistorian måste jag å nästan hela resten av klassen fixa på nytt!!! FUCK FUCK FUCK,Och inte nog med de så fick vi en ny inlämningsuppgift (grupp grej så ja haffa Adam, å nu e va partners), en STOR jävel som ska va klar till på Onsdag-,ja har verkligen blivit lat som f-n på plugg sidan å tycker de bara känns jobbigt och inlämningsarbeten är inte min starka sida, ja har hellre tentor!!! Arbete som skulle göras gjorde verkligen så att ja fick hjärnsläppppp...Läraren vill hela tiden att ja ska utveckla mina svar, utveckla , utveckla, utveckla...Bläää ja spyr på ordet UTVECKLA!!!

Ska på skolan imorrn med Hanna, Åsa å Adam å plugga som sjutton, eller de blir väl att spana på folk å skvallra å äta lunch antar jag...Hahahaha
Men nått skoj som händer imorgon är iaf att vi får CSN PENGAR!!! Wooohoooo, Ja blir "rik" igen, å Sandra fyller år så vi ska ut på student torsdagen å dra i oss några glas :P 

Nu ska ja svepa kaffe å försöka plugga lite, önska mej lycka till !!

Adios Amigosar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0