Måste Träna träna träna....

Måste Träna träna träna....
Kom just att tänka på en sak som gjorde mej ruskigt nervös...ahhhh...På fredag gäller de, ja ska göra BRANDMANS TEST!!!!! Vi ska klara en "hinderbana" under 17 min, vi skulle springa fullt påklädd i uppförsbacke i 8min sen ditekt bort å dra in brandslangen, släpa en människa upp å ner 3ggr i en trappa, bära 2st 40kg stångar x antal meter m.m å allt detta på bara 17 min ..HJÄLP!!! mitt schema för veckan ser iaf ut så här...

Måndag: Löpning, pump 
Tisdag: Löpning, pump
Onsdag: Combat
Torsdag: Vila... ( ska ut ikväll, ingen sprit, ska se Florens Valentin) :P
Fredag: kl 13.00, then it`s Game on Baby!!!!

Håll alla tummar å tår för mej!!! tack på förhand!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny W

Oj, gud det skulle jag aldrig klara, iallafall inte styrkedelen! Tusan vad impad jag kommer att vara av dig när du klarar det (för det tror jag att du kommer göra!). Tack för din supersöta kommentar förresten vännen! Kram!/Jenny

2007-10-08 @ 15:32:48
URL: http://jennyolivia.blogg.se
Postat av: Joanna

ÅH Joppe... JAG SAKNAR DIG OCKSÅ!
Vad hurtig du är som tränar så mkt..
Brandmanstestet kommer att gå finemang, I KNOW IT!

Hur trivs du annars i Karlstad?
Är utbildningen som du hade förväntat dig?

PUSSSSSSSSSS!

2007-10-10 @ 11:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0