"The Gang"

 PUST!!!! Shit, när klockan ringde trodde ja inte att de va sant, ska vi upp redan???? Jaja på med träningskläder ,ansiktet i kallvatten, HAVREGRYNSGRÖT!!!! Sen kom vi te branstationen, fick instruktioner över hinderbanan, kläder, pulsklocka then GAME ON!!! Matilda starta, sen Åsa , Hanna, jag å sist men inte minst Vikkan, Stabbe...
Kläderna å syrgastuberna som vi hade vägde sammanlagt 25kg...8min på löpbandet i 10%lutning kändes mycket i vadera, sen sprang vi direkt te 80kg slangarna som skulle bäras..ajaj va tung dem va!! Sen slå 50ggr med släggan, dra 100kg människan, brrr...Dra in 50meters slagen med vatten i va hemskt å sista momentet va att bära en person upp för en brant trappa 3ggr, kan ju säga att ja hade GRYM mjölksyra i varenda liten muskel..å hela min kropp skrek av smärta...Trodde ja skulle ge upp, men tapper själ som ja så gav ja mej fan på att klara de!!! YES!!!!  2st i  gruppen gav upp å Stabbe fick bästa tiden 14min (men han e ju brottare å så in åt helvete vältränad)...man hade 17min på sej å ja va bäst av tjejerna...ja fick 18min medans de andra fick nått med 19min...jävla stolt över mej själv!!!

Kommentarer
Postat av: Karro

åååh, herre gud, vad bra jobbat GIRL! Stenhäftigt!Jag har då aldrig sett en sådan snygg tjej i brandutstyrsel ;) Heja Joppe du är bäst, säger mamma Gudrun här oxå :P vad du är duktig sötnos! Och gud va jag saknar diiiig! Ringer nåt i veckan :) MegaStor PUSS

2007-10-14 @ 09:05:25
URL: http://attvarakarolina.blogg.se
Postat av: Jenny W

Men fy fan vad grym du är Johanna!!!

2007-10-14 @ 10:26:05
URL: http://jennyolivia.blogg.se
Postat av: Johanna

Shiiit va du e duktig!! Blir så stolt över dig när jag läser det här! :) PussÅkram

2007-10-14 @ 11:33:04
URL: http://mittlivsomjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0