Polarbröd

PolarbrödTjena å snart godnatt!! imorgon ska jag å min klass på ett "idrottsläger" i Lertorpet (ligger utanför filipstad) vi ska ha massa aktiviteter å hugga ved, fjällvandra å möta mygg igen...Vi är oxå uppdelade i 4 grupper på 6pers, min grupp har ansvar för frukosetn å fikat i 2 dagar så idag va min uppgift att handla bröd, sylt å socker!!! ja skämdes något när ja va på Ica å handlade hela deras lager på polarbröd..haha..ja skulle fixa bröd för 30 pers å fick lov att köpa 20st stora limpor!!!De måste ju räcka??Haha...Bussen går 8.30 å ja är fortfarande inte klar med min packning..ojoj..de kommer va en trött joppe på bussen imorgon kan ja lova...zzzzz...Åh kan ju oxå säga att de är ingen ide att ringa mej fören på Torsadg kväll vi ska ut i ÖDEMARKEN!!!!!Ingen mottagning där ute inte..haha...

Adios people....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0