To drunk to drive...shot ON!!

To drunk to drive...shot ON!!(Så här ser jag ut efter ett massa intag av alkohol, lite carzy)!!!Men iaf, Dagen började bra, jag å sannis tog en snabbis runda shopping på stan, fixa bolaget å sen var vi taggade inför kvällen...Tog ett vin glas runt 18, lite senare hade ja avslutat 2 öl å började känna mej lite salongs berusad!! Runt 8 kom grabbarna å då satte vi direkt igång med dom berömda "festlekarna" höger vänster hörger igen ..med andra ord none stop svepning...(kan ju säga att ja inte supit sen yran, e lite ring rostig).. De va shots, vin cider å alla äkelpäckel sprit!!Sprang till bussen där de va allsång!Adam va hungrig så vi tog en runda till burgerking oxå!! Sen va de direkt in på krogen Hur mycket folk som helst!!! åh ja som va redlöst full såg säkert de dubbla folkmassa än va de var!! Började snurra lite för mycket i mitt huvud å mådde inte bra (men ingen spya som tur va) carro Sanna sände hem mej med Hasse å hans polare...Sprang in å HOPPADE i säng åh drack liter vis med vatten...Go gO H20!!!Jag ska aldrig mer dricka!!! Men överlag va förfesten iaf hel lyckad, nästa helg blir de sing star hos Adam...hihi...

Allaballla hojjjabojjja hade GÖTT!!!

Kommentarer
Postat av: karolina

Whiiiiehiiie miiin SÖÖÖÖÖTIS! Va kuuul att du lagt upp bilder o skrivit lite! Fint linne du hade ;P Nu ska jag gå på möte.. men vi hörs snart min kära vän :) I LOOOOOOVE YOU! Pusselipuuuuuss

2007-09-04 @ 12:10:01
URL: http://attvarakarolina.blogg.se
Postat av: Jenny

Härliga bilder vännen! Ja, självklart kommer jag hem till jul, så vinkväll med tjejerna då är givet =) Kram!/ Jenny

2007-09-04 @ 16:50:59
URL: http://jennyolivia.blogg.se
Postat av: Johanna

Ni verkar ha väldans kul där nere ;) Ringer dej nån kväll, e så seg bara som vanligt!! Pusspuss!

2007-09-04 @ 22:20:18
URL: http://mittlivsomjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0