Back from "RoadTrip"...

Nu har jag kommit tillbaka till min lilla lgh här i Karlstad, min å Josefs lilla semester har varit såååå roligt vi ville inte åka hem...Vi har åkt skidor, åkt skoter, tolkat efter skoter, kollat på skidtävligar, ätit och drukit gott, så mummma...

303144-356
Detta va bilen vi hyrde en vecka på Statiol, ååååå den är sååååå stygg!!! hahaha...


Min lilla syster Kajsa hade skidtävligar både Lördag och söndag å hon va jätte duktig!!!


Och här stor Kajsas egen hejarklack!!!! 


Sen vart det lite After Ski på Lördagen...


På fredagen så tog vi en jobbig skidtur på 7,4km bara uppför dit (tog över 1h) och brant nedför hem (tog 15min) haha , mitt uppe på toppen så finns det ett litet Cafe som har dom bästa Vofflorna som finns...


På Söndagen innan vi skulle åka hem så tog vi en härlig skotertur uppe på fjället...


Kisspaus!!! som ni ser är snön borta och vi är i Värmland igen... ;)

Ne nu ska ja ta och fixa mej klart ska tillbaka till skolan idag...urk!!!
Just ja bilder från Lund resan kommer snart!!!! :)
Tjing tjing!!!!


Kommentarer
Postat av: karro

ÅÅÅh, vad skojsigt med så mycket bilder :) Du börjar bli som mig :P Vad fina och söta ni är tillsammans! Så mycket roligt ni gjort också! Jag SAKNAR o LÄNGTAR sååå MYCKET efter diiiiig! Puss

2008-04-18 @ 10:19:43
URL: http://attvarakarolina.blogg.se
Postat av: Jenny W

Va härligt det såg ut! och så söt han är, din kille =) Kram/Jenny

2008-04-18 @ 11:24:12
URL: http://jennyolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0