Mina Solbrillor, snyft

Mina favorit solglasögon har gott sönder, åååå va less ja blir ja va ju helt kär i dom....Dom gick inte att laga heller, jävla skit!!!...Har kollat runt på hela stan å hittar inga nya...
men hitta en bra vintage sida på internet som hade lite coola brillor...



va tycker ni???

Här e mina kära solisar som e sönder...
snyft...

Ne nu ska ja ta och väcka min fina men supersjuka pojkvän, vi ska till läkaren idag  Josef har Kötelfeber eller halsfluss... Åh kan inte äta eller svälja stackarn...Och när killar e sjuk då e dom verkligensjuk..haha..

Kommentarer
Postat av: Jenny W

Urch, körtelfeber är hemskt! hade det när jag gick i 8:an och trodde jag skulle dö. hoppas han kryar på sig snabbt! kram

2008-04-27 @ 08:28:43
URL: http://jennyolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0