dagar man bara känner sig missanpassad och felplaserad!

dagar man bara känner sig missanpassad och felplaserad!

Räknade ut igår att ja inte har festat på 4 helger, vilket är en sensation när de gäller mej, så ja kände direkt att ja va tvungen att bryta denna nyckerhet å stack ut en sväng på Student torsdag på Arenan.
Eftersom det är den 22feb å jag har bara den fjutiga summan av 22kr på kontot och 80kr i kontanter (som ja ska åka buss för, ska till Kil idag)...Så bestämde vi oss för att inte köpa nått att dricka ute!
Erik,Adam, jag och Sandra tog oss iaf i kragen å gick ut. Vi tog bussen in kl 21.30 å bussen hem kl 23.30 för de va sista bussen å ingen hade pengar till taxi. Detta innebar att vi hade 2h att "röja" på!!! ja hade 2 corona hemma som jag bara va tvungen att ta, hade helt glömt bort hur gott det är med lime i ..mmmm....
För att komma till saken var att vi var dom första människorna in på krogen och även dom första att gå hem, med andra ord vi ä ju helt missanpassade, va tänkte vi på????!! haha Folk börja komma när vi skulle hem å lägga oss!!! haha...Sen kom även speldjävulen in i mej å ja spelade bort mina 80kr som ja skulle ha till bussen idag,fy fan för mej själv!!!! Tack Sanna för de 100kr ja fick låna!!!!!! 

Ha en bra helg allihopa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0