Jag ser de snöar, ja ser de snöar, de va väl roligt Hurra!!

När alarmet ringde imorse å ja tog en titt i fönstret så SNÖAR de igen, nu har vintern kommit te hajk-land iaf ;)
Bättre sent än aldrig..haha

Helgen va myspysig va ute å åt lördagkväll,sen vart de nått vinglas med jordgubbar oxå...
Söndagen åkte ja ut på ikea en sväng, klarar mej INTE utan doftljus....
Sen igår tog ja å tvätta 4 maskiner (e såååå glad att ja har egen tvättmaskin) haha...Tränade, städade, vek allt i min garderob, å kollade igenom viktiga papper å gick å la mej å läste kl 22.00.

Sen nu till dom hemska nyheterna, mitt buss kort gick ut i förrgår å efter att ja köpt ett nytt idag kommer ja ha 34kr kvar på mitt konto, VA I HELVETE de e ju bara 5 Februari...

Sen fick vi reda på tentan som vi gjorde i januari, ja fick STORT U (underkänd)...Kul (NOt)...men ja e inte ensam om omtenta iaf.....

Ha en göttans dag alla folk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0