Valentine's Day

Valentine's Day

Åh nu e min favorit dag här!!!! Yippie så nu allihopa e de daks att visa era nära och kära hur mycket ni tycker om dom...Ja håller på förfullt att slå in en ask gelehjärtan å samtidigt tända HUR MKT LJUS som helst, för snart kommer pojkvännen....

jag måste oxå berätta att ja har verkligen tränat stenhårt denna vecka...

Måndags: Combat 
Tisdags: Body Balance
Onsdags: Combat ( ja slog så hårt att ja hade blodsmak i munnen) haha
Torsdag: Ja idag ska ja å killen hänga med Sanna å Sandra på PowerBox 90minuter!!!!!!

ja har redan träningsvärk å kommer nog ligga halvdöd imorgon :P

Hoppas alla får en Romantisk Alla <3 Dag...Kramilikram...


Kommentarer
Postat av: Karro

Åh, kära Joppsen.. Jag önskar du får en underbar alla hjärtans dag med båda pojkvän och vänner :) Saknar dig! PUSSEN gånger 1000

2008-02-14 @ 13:34:58
URL: http://attvarakarolina.blogg.se
Postat av: Josefine

Men hallååå! Vem är killen?! Varför vet inte jag nåt? :P Haha! Ha en toppenbra alla hjärtans dag! Pusssss Josse

2008-02-14 @ 18:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0