Ibland Suger Livet Som Student!?

Imorgon börjar Let's Dance...

Nu är jag såååååååå less på att plugga inför tentan!!!Varför ska tentorna vara så in i helvete stora????Men imorgon smäller de iaf kl 14.00-19.00 då är tentan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Håll tummarna för mej.....

Nått som gör mej lite glad är iaf att Let's Dance börjar på fredag, de ska bli skoj att se!!
Sen ska ja,sanna, erik, rickard, adam, josef, sierra gå på Bio på lördag (den nya National Tresure filmen)...

Kolla mitt konto igår å fick en shock....,28 KRONOR KVAR!!!! WHAT????? De betyder alltså att de blir tonfisk å havregrynsgröt till frukost -lunch- middag, KUL!! (NoT)... kanske ska ta min 28kr å köpa en trisslott så kanske ja vinner lite pengar!!?? 

Cyaaaa 



Kommentarer
Postat av: Jenny W

Stackare, 28 kr! Lycka till! Kram!/jenny

2008-01-10 @ 13:58:18
URL: http://jennyolivia.blogg.se
Postat av: Karro

Men vännen.. nu tycker jag verkligen synd om dig! Usch! Förstår att det är tufft att vara student.. o 2 jävla veckor tills man får pengar! Saknar dig och håller tummarna för dig inför tentan :) PUSSPUSS

2008-01-10 @ 19:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0