Jag vill HA Min Golden Vodka!!!!!!

Jag vill HA!

Ok, ja har ett väldigt strakt minne av denna shot som ja tog för ca 2års sen,ja va inne på Huset i Östersund å en kille skulle promt bjuda mej på en shot!

jag - ne ja dricker inte sprit de är inte gott! Men en drick tar ja gärna ;)
kille - mennnnn du måste smaka denna shot, du kommer älska den!
jag - åhhhh ok då men spyr ja får du hålla upp mitt hår?!
kille - ok thats a deal...
(shoten togs)
jag - ok ja är FÖRÄLSKAD!!!

har aldrig riktigt gillat spritsmak men ja säger då de, denna sprit smakar inte sprit utan PEPPARKAKA!!!!! Allstå hur gott som helst...Ända sedan den dagen har ja letat å letat efter denna flaska( flaskan såg inte ut som den på bilden utan va mer mörkbrun och avlång...) den finns inte på systemet å varje gång jag frågar efter den i baren så tror dom att ja e galen, när ja förklarar att den smakar pepparkaka å har guldflisor...haha...

så om det är nån som vet vart ja kan få tag i denna HÖR AV ER!!!!!

cyaaaaaaaaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0