Nyårslöften!!!

Nyårslöften!!!

Hej igen allihopa!!! Nu e ja tillbaka i Hajk-land!!! Ska väl egentligen sitta å plugga nu men de känns som om ja hela tiden kommer med undanflykter, måste göra de å de å de å de, ja ni fattar!!!!

Börja tänka på mina nyårslöften för 2008 överskattat eller underskattat ???...
- Träna minst 4-5 ggr veckan (få se hur länge de håller i sig) haha
- Äta mer morötter å apelsiner
-Dricka minder när de e fest men dansa MER!
-Börja ta tag i saker (som plugget tex haha)
-Fixa min dyngsrytm å inte smyg sova efter skolan
-Sluta göra pussmun å fisken på kort
-Bli bättre på att svara telefonen när de ringer
-Sluta att bita på naglar å klämma finnar
-Försöka spara pengar till en resa (om de nu är möjligt som student??)
-Sluta säga "de är helt sant de" (jag säger de nästan hela tiden, ja de e helt snat de!)

ja de va några grejer som ja ska fixa å göra mitt bästa för att hålla!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny W

Lycka till gumman, tror på dig! Kram!/jenny

2008-01-09 @ 12:15:43
URL: http://jennyolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0