Give up or not???

Give up or not???

Får nästan lite kväljningar av att bara se denna bok just nu! Vad gör man när motivationen är slut???
Just nu känns det bättre att vara helt ovetande vad gällande blod och lungor,blir nästan lite äcklad av att veta hur mycket syre som transporteras och hur allt går ut i olika celler och alla dessa transporter hit och dit...
Ja har iaf lördag söndag och måndag kvar att plugga på, yay...not..önska nu att denna hemska tenta är över.

Men nått ja har att längta till är att jag den 3 April ska åka ner till LUND där shoppingen finns och krogarna är öppna till kl 04.00 !!!! Linna here i come , (soon)
Sen den 7April åker jag och älsklingen till Sveg, vi har hyrt en bil och allt!! Kan ju meddela att han är något nervös att träffa mina päron..haha...Så vi kommer vara i sveg några dagar sen åker vi upp till pappa i Bruksvallarna! Yippie
Där ska vi åka längdskidor upp på knallen å köra massa skoter OBS!(josef har ALDRIG åkt skoter)...
De ska iaf bli skönt att åka hem en sväng för ja behöver verkligen miljöombyte!!!

Nu ska ja fixa morötter och gurka med dipp, mums!!! och se på Lets dance såklart!!!

Adios!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Hej gumman min!

Ah, vad du och Josef var sota pa den dar bilden! :)

Saknar dig jattemycket vannen.

Massa Karlek!
/J

2008-03-29 @ 17:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0