Jag har shopping Abstinens!!!

Hej På er!!!! Va inne på Asos hemsida nu på morgonen å hittta SÅ MKT ja vill köpa,ja har faktiskt inte shoppat kläder eller annat skoj till mej själv på evigheter!!!! Här är lite smakprov på saker ja hitta!!

 

En supergullig skarf med hjärtan på!!


Nice väska va??


En fin mysig tröja...


Söta skor + matchande huvtröja!


Sen har ja ett problem,Hitta dessa URSNYGGA solisar men vet inte vilken färg ja vill ha Röda el vita??
hmmmm...va tycker ni??? Åh i LOVE them!!!!

sen hitta ja självklart hur mycket mer som helst som kosta way to much!
ja vill vinna på LOTTTOOOOOOOOOO !!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är är helt sjukt min kära vän. Jag var oxå inne på asos igår för att jag ska handla när jag får lön :P Och vet du vad, massor av sakerna du lagt ut kikade jag och ville ha. SJUKT! Den långa vita tröjan med knappar, den vill jag oxå ha.. solglasögonen, de vita vill jag ha och tittade å väskan som jag tyckte va fin! Scarfen var jättefin, den missade jag :P Men du kan köpa röda solisar så köper jag de vita.. osså byter vi ibland ;P Neä, gör som du vill :) GUd det här va helt galet.. Saknar dig Gullunge! Pusseeeeeen

2008-03-18 @ 14:26:53
Postat av: Karro

det var ju jag som glömde skriva mitt namn :p Puss

2008-03-18 @ 14:27:35
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0