Tidsfördriv!!!

303144-328

Ja vet, ja borde träna plugga eller städa...men vem fan orkar de??? Tack å lov för PhotoBooth där kan man skaffa tidsfördriv...Vill bara att denna dag ska va över så ja får helg!!!

.

Åh åh, en låt ja måste tipsa om är Panic at the disco- nine in the afternoon, good shit!!!



Imorgon ska ja gå i skolan till12 sen köpa en ny klocka,gå på combat, sola,se lets dance, noppa ögonbryn, göra ansiktsmask, fila fötter, raka ben, fixa naglar, tända ljus,dricka kaffe,snusa minst en dosa,stänga av mobilen och störa mej på grannen som spelar för hög musik!!!! Låter nice va??!! 

sup å svälj snart e de hälj!!


Kommentarer
Postat av: karolinaaa

vilken donna, i love u hur du än ser ut! Vad jag längtar efter min Joppe nuuu.. ååh! Ha en mysig helg gulleplutt.. jag kanske ringer nåt nästa vecka :P I helgen åker jag hem till mam o pap o vovvarna! Pussen i miljoner

2008-03-14 @ 16:36:45
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0