CAMPUS FESTEN!!!


Idag är dagen D här, Den fest som vi alla längtat efter, CAMPUS FESTEN (solen skiner oxå, hur bra är inte de)!!!! Kubbtuneringar, live musik billig öl,brännboll, även värmläningen från100 höjdare kommer hit och är gäst..haha...har iaf inskaffat en Brassestol (solstol) där jag kommer tillbringa resten av dagen med en cider eller ett glas vini handen!!!! Detta kalas börjar kl 12.00 idag och sista dansen är kl 04.15... de kommer bli en lååånnnggg daggg...!!!!

Igår va ja inne å shoppa lite...Har hittat ett par nya solisar iaf ...yeee..
Har även slutat snusa så nu har det gått 2veckor imorgon utan snus!!!!! Visst e ja duktig???
Jag har även börjat med en diet LCHF (låga kolhydrater hör fetthalt).... Återkommer om resultat där...haha..

Ne nu ska jag äta frukost...
Hopppas ni kommer ha en lika skön dag som ja kommer ha!!!!

Kommentarer
Postat av: Joanna



Hej gumman!



Vad härligt det låter med brännboll och vin! ;)

Provade ringa dig förut, men fick inge svar..

Du kan väl höra av dig nån dag...

Nu är man ju som sagt "back-in-town" again..

Pussss vännen!

2008-05-24 @ 17:57:41
Postat av: Karro

Oj Oj vilket festande! Hoppas du hade en underbar dag min älskade vän! Ni är ju SUPERSNYGGA Ni två! Och vilka snygga solbrillor :) Miss U! Pussaaar o Kraaaamar

2008-05-26 @ 13:22:19
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/
Postat av: Frida

snygga:D

2008-11-08 @ 18:30:32
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0