Hipp hipp hurrraaaaa.... Jag e 22 år idag...

HEJ allihopa!!!! Tusen tack för alla som ringt och fina sms å mail och kort.... tack tack mina kära!!!
Födelsedagen va iaf toppen, åkte ut till skutberget å solade, sen vart det tacopaj och glass till efterrätt..mumma!!!
Fick ett jättefint armband av min älskling fick refillkort av sanna å pengar av mamma och lasse, åsa å pappa..men ja fick även en parfym som ja velat ha hur länge som helst ,Calvin klein In2U...tackkk...




       
Ha haft problem med att lägga upp bilder men jag lägger upp dem andra sen...

Inatt kl00.45 så satt jag å josef uppe å kolla hockye...shit va trött ja e idag men dom vann iaf....Yiiieeee

Nu ska ja plugga hela dagen..bläää

hade bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0